Oldalak

2011. május 3., kedd

A hétfői nap

Tegnap, azaz hétfőn nagyon mozgalmas napom volt. Már 10-re elmentem a műv.házba rajzolni Marcival, de sajnos csak rövid ideid tudtunk rajzolni, pedig egy érdekes technikát mutatom, ami abból áll, hogy színes papírra (esetünkben kékre) rajzoltunk sötét színűvel majd a csúcs fényeket fehérrel húztuk ki. Az én rajzaim nem lettek olyan jók, de azért látok benne fantáziát. Marcié viszont egészen csodásak lettek.
Utána a legjobb barátnőmhöz Leához vezetett utam. Ő felkészített a délutánra, (kisminkelt megcsinálta a hajam, kár, hogy nem fotóztam le, pedig profi munkát végzett) hogy találkozzak egy ötödéves szobrásszal. Ő hatalmas az én szememben, mert megnyerte az országos rajzversenyt, és a mintázó versenyen is második lett. Amint megtudtam még remek ember is érdekes életszemlélettel. Sajnos vele se tudtam túl sokáig lenni, mert fent nevezett Lea megkért, hogy fél négykor találkozzunk. A srác valószínűleg azt hiheti, hogy lepattintottam, pedig nem igaz... csak az ígéret szép szó:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése