Oldalak

2011. július 8., péntek

Egy kis "csemege"


 Persze, persze megint régen írtam... De kérem meg lehet engem is érteni, nyár van, meg spórolni kell a villannyal meg ilyenek... Na de egy kis csemegével azért szolgálok, hogy ne érje szó a ház eleje táját....  Ezek a rajzok a szünidő első két hetében készültek... nekem a szívemhez nőttek ezért egy párat, amikor elajándékoztam úgy gondoltam, hogy remélem, aki megkapja is örül neki... Igen, amint előző bejegyzésemnél említettem van egy fiú... Juj, de szeretem.... és hát őt tiszteltem meg ezen rajzokból, tudom nem olyanok,mint a deviantartos művészeké... de tőlem, egyenlőre ennyi telik, de leszek én jobb, sokkal. Igazából minden rajzomnak külön története van... A fenti macska pl azért készült, mert eszembe jutott a drága és elragadó szakma tanárom, Német Erika és azt mondta rajzoljunk sok állatot, mert a következő évben a koponya lesz a téma... A baloldalt lévő imádkozó sáska is okkal készült, mert az a fiatalember, akiért oda vagyok nagyon szereti őket.

 És igen Gollum... Marci barátom ide adta a Gyűrűk ura trilógiát, (amit még nem adtam vissza :S) és nagy hatással volt rám Gollam... Számomra kedvelt szereplő, mert olyan különös... és imádni való... Valahogy bírom a tudathasadásos embereket... én sem értem, hogy miért... lehet én is az vagyok, nem tudom...
 Na és a művházban is ténykedtünk Marcival ott született ez a jobb oldali kép... Szerintem egész jó lett, bár a pucércsajokat akartuk a szökőkútban rajzolni, de nagyon rossz idő volt ahhoz.
A baloldali kép viszont egy térdfájós nap szüleménye... Amikor nem tudtam semmivel elfoglalni magam... csak a rajzzal. Így született ez a rajz... Na ezt a mappámon lévő úgy 5*6 cm-es képről készítettem A/4-es lapra..
Mostanság viszont faragok... ami a kezem is meglátszik xD. De, amint kész lesz felteszem ide... Amúgy ma is voltunk krokizni... én élveztem készítettem 3 krokit és ebből 1 jól is sikerült:) majd felteszegetem :D
Na helló:D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése