Oldalak

2011. április 26., kedd

Marilyn Monroe 1. rész

Ki ne hallott volna Marilyn Monroe-ról, a híres modellről, énekesről és színészről. Ő még most is a köztudatban az egyik legvonzóbb nő, akiről csak tudott a világ. Mindenki (férfi és nő) egyaránt oda volt érte, és szerelmes volt belé... Nem csoda... Élete viszontagságai ellenére szerény nő volt, aki rendkívül elbűvölő.
Életemben először akkor találkoztam vele, amikor kezdtem nővé válni, 12 évesen akadtam rá. Abban az időben nagyon kerestem egy példa képet... Marilyn volt az a nő, aki életét csodálatosnak véltem.
Norma Jeane Mortenson ként kezdte életét 1926 június 1-jén. Anyja 2 hetesen már nevelőszülőkhöz adta.
Ezek után már árvaházak és sok nevelő szülőkhöz került. Majd anyja barátnője, Grace McKee vette magához, de ő is felelőtlenül nevelte Norma Jeane-t. Hogy minnél hamarabb nagy korosíthassák férjhez adták Dougherty-hez. 1943-ban kötöttek házasságot és már 1946-ban végett is ért, mert férje feleséget és gyerekeket akart, de Normának akkor még esze ágában se volt, hogy gyerekei legyenek. Ő akkor már fejébe vette, hogy filmcsillag lesz. Kitartóan küzdött is érte. Élete rendkívül izgalmas volt...Folytatást legközelebb...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése